En helt ny värd, Aladdin.

- Jag såg på Facebook att hon har pojkvän nu.
- Hon?

Jag? Jag såg på Facebook att jag har pojkvän nu.
Jag är antagligen lika förvånad som Faceook över det faktum.
Men jag antar att jag till sist insåg att de jag hatat så intensivt under en uppväxt utan pojkvän, hade jag antagligen hatat precis lika mycket utan bättre hälfter. Och att det faktiskt inte behövde bli jag.
Jag kanske kan vara en cool brud då, kanske kan vara ett sådant par som Kate Moss & Johnny Depp.
Ja, så nu är jag inslängd i ett oväntat äventyr.
Vem skulle tro att för 3 år sedan när jag skaffade denna blogg, som sårad liten 16åring skulle sitta här med en pojkvän, lika cool som Johnny Depp - herregud. Detta är mitt liv nu, men till bruset av vinet kändes det rätt. Förrvirrande med rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0