til death or a swedish translater do us part

Sitter i min pojkvans pojkrum och skriver.
Jag undrar om jag kan kalla det pojkrum nar han passerat 30snaret?
Hur som helst kanns det underbart.
Jag sitter och skriver pa svenska pa ett engelskt tagentbord - lyssnandes pa Lady Gaga.
En av rumskompisarna ma vara hemma, killen fran Barcelona. Jag antar att han undrar ifall det ar jag pa andra sidan vaggen, om Jeff fatt hjarnslapp och borjat lyssna pa Gaga eller om poppen poppat in i hans huvud av en anledning.
Som den gjorde mig.
Jag har sminkat mig och satt pa mig min nya grona julkofta, i hopp om att vi ska ata mat och dricka ol pa nagon pub har i narheten nar Jeff kommer hem. Dels for att jag alskar kanslan av oss tva ute i ett vimmel, dels for att jag endast atit en bagel idag och nagra russinkakor.
"I don't know what to make of these cookies" sa Jeff.
Jag holl med men at anda 3 st till.
Nu vill jag ata nagot dar jag inte behover undra om jag gillar det eller inte.
Och jag haller med Gaga, nar hon sager att hon vill gifta sig med morkret.
Tills Jeff friar far jag gora det samma.

Kommentarer
Postat av: Heyyo

underbart att se att du skaffat pojkvän :) visste inte om det, du kändes förut som den eviga singeltjejen, jag är glad att du ändrat dig :)

2012-01-05 @ 12:42:16
Postat av: Anonym

Eh, förlåt vem är duu??

2012-01-05 @ 16:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0