M i n C h e r r y B o m b - älskade syster <3

Eftersom jag inte kommer sitta vid intranätet imorgon, då det är min stora systers 22års födelsedag, oh det stämmer som i såpoperas at like time through the hourglas, so are the days of our lives, så får jag skriva en hälsning till dig här (eftersom jag vet att du är min trogna läsare)

Det känns inte alls sådär som Martin Svenssons Yeah Yeah Wow Wow-låt att vara ifrån dig, när du ska fira ännu en födelsedag och ett vuxenskap..
Jag brukar vilja tro att jag håller dig på en jämn nivå då jag är vid din sida. Att vi håller oss på samma ålder när vi är tillsammans. Att vi kompliterar varanda.
Att du är min prick och jag din ruta. Jag tänker dig i min prickiga klänning, och jag i ännu en rutig skjorta från Myrorna, hand i hand i Malmöstad. Antagligen påväg ifrån eller till McDonalds..

Och jag ser hur våra ryggmärgar är inpräntade i min säng, där vi spenderat osaliga nätter med en överhettad dator i knäet, där vi sillt glass och smulat chips på lakanen. Och hur vi gömt tallrikarna under sängen för att undvika skäll om svinstia. Not guilty?

På din födelsedag önskar jag att jag kunde köra en Bridget, och poppa upp ur en tårta, ikädd stayups och allt det där. Men dessväre kommer jag väl köra en annan Bridget - All by myself..

Iallafall älskar jag dig mest av allt. Och hoppas och ber till alla gudar vi inte tror på att du får världens bästa födelsedag, världens bästa syster / din mini, i världen för långt borta.

G r a t t i s B r u t t a n J a g Ä l s k a r D i g D o n' t F o r g e t !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0