Hungrigt fattigt Anniemal signar in.

Det märks ganska tydligt hos Toulouse Residence att det är två dagar kvar till lön.
Idag när jag öppnade kylskåpet och skulle äta mig en näringsrik frukost mamma! var brödet möglat.. Så lite flingor tänkte jag,  men då var mjölken sur.
Så jag fick helt enkelt sätta mig och äta några torra, deppiga flingor ur en skål som om det vore nyttiga chips.
Don't get me wrong, jag gillar chips men inte fan ska de vara nyttiga.
Så fram till på torsdag har jag en hamburgare och några strån spaghetti kvar, Elin har en cornbiff och en klick yoghurt. - Wouldn't trade this life for nothin'.

Thank God för biokortet - som gör att jag och Elo, hur fattiga vi än är kan gå och se hur många filmer vi vill.
Idag blir det en creapy spansk thriller som fått något pris på någon festival. Jag vet inte mer än att Antonio Banderas ska vara med och att trailern är sjukt skum.
Vi kan alltid smita ut därfirån om det inte är så bra och smyga in på en annan. Ett trick som gör att man känner sig kriminell och cool. Spänning i vardagen får man inte gratis. Det måste man arbeta för.

Nu ska jag nog suga lite på Elins tröja, som jag bär eftersom alla mina kläder börjar ta slut. Seriöst, de ligger i det svarta hål som är vår tvättkorg, som bara växer och växer eftersom tvättmaskinen vägrar pumpa vatten?
Thanks landlord, for giving us the house that God forgot.

Hungrigt, fattigt Anniemal med smärta i ryggen signar ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0