och jag glömmer bort mig själv i drömmar.

Jag vill skriva en bok. Jag vill skriva en bra låt. Jag vill vara med i en bra film. En konstig film. Jag vill att någon ska göra en film om mig, en konstig film. Jag vill ha en bil som man kan sitta tre där framme. Jag vill bo i min bil. Jag vill leva i kliché´och jobba som servitris på dagarna och försöka bli något på nätterna. Jag vill bo i New York. Jag vill vara kär. Jag vill att någon ska kyssa mig, inte så långsamt romantiskt som i filmer. Impulsivt och aggressivt. Jag vill ha glugg mellan tänderna. Jag vill gråta. Jag vill se en bra film. Jag vill att inte behöva oroa mig att den jag älskar älskar mig lika mycket. Jag vill bli sårad så att mamma kan köpa Ben and Jerrys till mig. Jag vill spola tillbaka tiden. Jag vill förändra mitt liv. Jag vill dricka en mojito. Jag vill börja simma. Jag vill flytta härifrån. Jag vill att du skriver klart boken om oss. Jag vill att folk ska sluta skratta eller ironisera när jag säger vad jag vill. Jag vill bli vegetarian. Jag vill göra intryck på världen. Jag vill bo i en lägenhet. Jag vill ha en katt. Jag vill ge presenter till alla mina bästa vänner. Jag vill ha en mexicansk fest. Jag vill att folk jag kysser ska höra av sig. Jag vill inte bry mig. Jag vill träffa en terapeut och fråga vad de tycker är fel på mig. Jag vill veta vad en människa jag inte känner tycker om mig. Jag vill leva på 60talet. Jag vill baka. Jag vill ha en ny höstgarderob. Jag vill slå någon. Jag vill stå på en scen. Jag vill fira nyår. Jag vill att någon ska kyssa mig på tolvslaget. Jag vill ha en röd poncho. Jag vill att någon ska skeda mig. Jag vill bli full. Jag vill känna mig speciell.Jag vill aldrig känna mig nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0