Sleepless nights and old lovestorys.

Mamma ligger halvsovande i soffan, på andra sidan vardagsrummet sitter jag i pappas bananer-i-pyamas skjorta som jag fick igår. Han var en meter från papperskorgen och tänkte slänga den! Men som min kära syster har lärt mig så slänger vi ingenting. Och för mig som är arbetslös, erhm mellan jobb menar jag, och därmed inte har råd att köpa nya kläder så måste jag ta vara på the family asess!

Jag var i Malmö idag och sökte jobb, eller jag sökte två jobb sen gick jag mest runt och ögonshoppade - kände att jag var värd det. Kände också att jag var värd ett nytt svamp-bob block att samla tankarna i eftersom mitt nuvarande snart är slut. I tell you this, har man inget att göra kan man alltid skriva om sin misserabla vardag. Funkar för mig, doin it right now as a matter a fact - as we speak.

Msnar lite med min gamla superman, han skulle tydligen gå och ta ett piller. Jag undrar vad för typ av piller. Jag hoppas lycko. Jag undrar vad som hände om folk som redan var superlyckliga tog ett sånt piller? Överskottsenergi? Eller så kanske det får motsat effekt och man blir deppo? Då kanske man kan ta två piller så blir man först ledsen. Sen glad, pms på burk. Vilken idé! Då hade ens pojkvän kunnat ta det och se hur det kändes. Om man nu hade en pojkvän. Det ändå jag har är en superman på andra sidan Skåne, men det är inte så dåligt det heller.




You got your passion you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0