So you had a bad day

Nu är jag äntligen hemma efter en lång, jävla cykeltur från Vellinge till Höllviken. Vägen till Vanningen, dit jag skulle för att vara duktig och simma, tog mig 25 minuter. Vägen hem, då den jävla vinden hade vänt vilket tog mig däremot och därför 50 fucking minuter att komma hem. Jag kunde cykla i 2 minuter, sen fick jag hoppa av och gå i fem minuter, och när man tänkte Yes! Finally en nerförsbacke! så kom man knappast neråt. Nej utan man stod basiclly stilla!  mycket blåste det! Så med detta vill jag säga, jag hatar att bo nära havet eftersom det alltid blåser här, mer eller mindre. Jag hatar att vara omringad av åkrar, för där finns inget lä what so ever! Och jag hatar hösten i Sverige med vårat jävla växelväder.

So that's what you get for trying to be healthy.
Thanks a lot what's your face.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag hatar också vind! Efter motvind på väg hem från jobbet en dag slutade jag cykla. Palla cykla om man ändå måste leda cykeln... Fast idag var jag på Dance Aerobic :P Töntigt och svettigt.

2010-09-16 @ 19:03:37
Postat av: Elin

Haha flytta till Irland!

Här är det så jävla sjukt. Ena sekunden är det jättefint väder och man sitter ute och dricker kaffe och har det chill, andra sekunden öser regnet ner och tredje blåser man bort. Växlingarna sker på en minut, bara rakt av! Helt sjukt. Ingen här kan ju planera grillfest, åtminstone.

2010-09-16 @ 20:06:08
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0