say cheese

Idag började jag min hardcore träning! (Jag älskar hur man kan säga det första dagen, då man bestämt något och nästan, nästan tro på det ) - Jag ska cykla den långa vägen bort till Vanningen i Vellinge varje dag, sen simma minst en och en halv timme! Och inte nog med det! Jag ska INTE äta någon skit what so ever. Im gonna be a skinny, fit italian gogo-dancer!!

Och om allt misslyckas kan jag ju alltid göra som Elin när hon känner sig ful, kolla på biggest looser! - That'll shot your confidence through the sky!

Nu ska jag ha en sista måltid med mamma och pappa - kebabpizza <3


Kommentarer
Postat av: Eloo

Men erkänn det funkar?

2010-09-14 @ 20:53:26
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: Din bästis of all time.

Allså biggest looser grejen, inte träningen. OFF COURSE!

2010-09-14 @ 20:54:36
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: anniemal

haha, jag har inte behövt göra den ännu - håller mig strikt till the plaaaan (H)

2010-09-16 @ 11:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0