peter pan

Igår var ännu en jag-har-dödat-makrillar fylla. Jag och Vicky drack vin. Drog till babel, dansade, bråkade, blev vänner och tog tuggar av nyfunna vänners kebaber, innan vi tog bussen hem.
Idag vaknade jag med huvudvärk, torka i munnen och överdrivet röda ögon. Och jag börjar mer och mer förstå folks tankar om att jag knarkar. Men I stick to what I know - wine, lots and lots of wine.

Ikväll är Elin på date. På Irland. På en teater.
-Hon påstår att Irland kommer att göra henne till en pojkvänstyp, men jag tror mer att det är ett syndrom från abstinensen från Sverige. Och från mig. För är det något jag är bra på, är det att vara en bra singelvän. Få folk fulla och uppraggade är jag bra på!

Men jag hoppas daten gick bra Elo! Eller går bra om den nu fortfarande varar...
Om den gjorde det: Every happiness too you both och lova mig att jag blir gudmor till era etniskt vackra barn.
Om den inte gjorde det: Han är en idiot som ändå inte förtjänade dig.
Och om daten var halvbra: Han var säkert bara nervös, och första daten är alltid lite konstig. När ni lär känna varandra blir allt mycket bättre!

När vi hörs så får du berätta allt om hur det var. Och jag tänker svara med en av ovanstående meningar. Förhoppninsvis a)!

Godnatt världen.
Förhoppningsvis vaknar jag som Peter Pan imorgon.


Kommentarer
Postat av: silly

nu delar jag med mig till dig kära vän. jag har en egen blogg. uppdaterar typ aldrig. vet inte ens om jag vill uppdatera. så jag testar med dig. den är en secret. bara du får läsa den for now. hahah. men du kan ju chinga in ibland if ya wanna!

wickyd.blogg.se

2010-09-20 @ 19:56:23
Postat av: Elin

Älskling: tack för att du finns. Du vet att det inte finns någon som dig i hela världen som jag älskar lika mycket eller någonsin kommer göra. Daterna går alltid bra. Igår var det fredag, jag jobbade till tio och sen åkte jag hem till honom, åt kinesmat, rökte i ett fönster och somnade. Tell me if I'm not the pojkvänstyp. I torsdags gick jag med honom och såg när en kille som var utklädd till Jesus sjöng Kylie Minouge-låtar, bara för att det var hans kompis. Tell me if I'm not the pojkvänstyp. Bara exempel min älskling. Jag saknar dig som ett djur, önskar att du var här med mig och kunde uppleva Irland. Älskar dig som jag aldrig kommer älska en man. Eller kvinna för den delen heller.

2010-09-25 @ 10:04:23
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0