Oooohnsdag

Idag är en bra dag, herregud jag känner mig som en deprimerad, psykotisk patient som bes skriva en dagbok om hur hon mår. Lite Girl interrupted känsla, men Winonna Ryder är ju psykotiskt snygg så why not?
Jag har precis målat naglarna lila, och ska snart gå och duscha. - Sen ska jag göra mig casually "not trying at all"-snygg, för vid sju ska jag in till Malmö och äta middag med Vicks. Hon pratade om ett sallad och paj-ställe på Lilla Torg och jag är väldigt exalterad. Det blir inte mer Sex and the City än så.
Eftersom hon varit sjuk har vi inte setts på allt för länge, så vi har lot's of cathcing up to do, plus att jag får se den nya frillan, för Vickan här äntligen klippt page - very lawyer, very sexy.
Jag fick alltså ersätta min sjuka Bf med mina pojkvänner i helgen, inte som i lågstadiet när man hade flera pojkvänner samtidigt, utan mina manliga vänner. Vi bongade öl, sen cyklade vi till en fest med yngre människor, haha. Jag trodde direkt att jag inte skulle känna en ända människa, men det första som händer är att en främmande tjej bara: "Annie!?" Då har den här tjejen tydligen precis börjat på Apelryd och känner igen mig från bilder, och vår slutmusikal. Och hon säger att folk sagt till henne att hon liknar mig och är som mig - sjukt kul.

Sen drog vi iallafall till KB där vi hånglade, dansade och drack öl - vilket ledde till att jag hade en sjuk fyllehicka den sista timmen. Och hade tydligen vid ett tillfälle bet Albin ställa mig på huvud och ge mig vatten, erhm. Haha.
Men jag var absolut inte den ända, för John satt och nojade hela vägen på bussen att de inte skulle släppa in honom för att han var så full, sen började han bråka med några yngre tjejer som raggade på honom. Hur nu det kom sig.. Henke, följde inte ens med utan stannade på hemmafesten för att han sett en tjej som var söt, en tjej som i sin tur hade pojkvän. haha. Men det var iallafall en sjukt rolig kväll!

Nu ska jag se på när Jade åker ut ur Top Model, finally.
That girls wicked.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0