Oktober

Jag sitter på golvet i mitt rum och ser väldigt judisk ut, med en brun hatt. Det ända som saknas är de lockiga polisongerna. Klockan är en minut över tio, och igår gick vi och la oss klockan tre, så att vi hann se alla Millenium-filmerna.
Idag ska vi till morfar på fika och sen på ytterligare bullar och kaffe hemma hos farmor, och idag är alla trötta.
Men imorgon är det Halloweenfest på Strandbaden, jag gav upp hela Badhatter grejen och kör istället på en classic - Clockwork Orange./Det ändå är hur man ska lyckas med en vit outfit utan att likna en 90tals Britney Spears eller ett clueless trailertrash.. Så håll tummanra, för nu går jag och borstar tänderna.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0