River en vacker dröm.

Mimmis dator har inte Word. Utan Word kan hon inte skriva sitt CV. Så vi bytte helt enkelt, hon fick min dator som inte fungerar utan sladden och jag fick hennes Spotify med Hannah Montana och High school Musical-listor, rätt ska vara rätt. Word!?

Imorse vaknade jag till Elos ljuva stämma på andra sidan havet, och Europa - landet där alla dricker Whisky och sjunger countrey-pop. Irland. Hon skulle ha ett morgonmöte med sin chef och sen skulle hon spendera dagen med att förhoppningsvis sälja lite.. ja, vad det nu än är hon säljer.

Som arbetslös får man ofta breakdowns och depprissioner, att sitta sysslolös i ett hus i en liten håla i Skåne hela dagarna är inte direkt uppiggande. Men hur nere man än är, sätter man på Håkan Hellströms Tro och tvivel känner hela livet flasha förbi, exakt som man vill ha det, exakt som man det borde vara. För introt tillhör en typiskt lyckligt filmslut.
 Bottom line - awesomness.


Kommentarer
Postat av: Elo

Om jag skulle beskriva dig med ett ord skulle det också bara vara det. Simple as that. Simple as fuck. Awesomeness.

2010-10-15 @ 00:37:39
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0