Paradise City

Den är äntligen tillbaka, serien där alla spelar ett spel, eller hånglar med varandra i poolen. Serien Elin baaaaad mig söka till ett flertalgånger, serien jag förklarade för Elin bara skulle leda till att jag gjorde bort mig och fick besvikna blickar av familj, släkt och avlägsna vänner. - Paradise Hotel!

Meanwhile in Hölliwood

Sitter jag och ser på de sista minuterna i Scrubs med Mimmi, väntandes på Elin. Vi har ett nytt system där vi försöker skypa varannan eller var tredje dag, så att vi inte missar varandras liv. - Det är inte ideal, men det fungerar några månader. Idag är jag rödhårig igen! Meaning, the feeling of constant rock n' roll is back!, just like Paradise Hotell (Total punshline!) OK, tillbaka till svenska och på tal om rock n' roll så skrev Gabriel på facebook idag (snabb förklaring, Will.i.ams manager, YOU HEARD ME!!) och de var tydligen i Stockholm, men tydligen inte längre. De skulle tydligen till Tyskland och sen Amsterdam, tydligen. Men han ville att jag skulle skicka något, och kolla upp arenor och annat i Sverige där man kan spela. Så en början är i skedet, och eftersom Elin inte loggar in på facebook och eftersom vi ska upp tidigt imorgon och åka till ILVA och IKEA, säger jag adjö!

/change the season, change your hair/


Kommentarer
Postat av: Elin.

HEMSKT LEDSEN ÄLSKLING.

Jag sa precis upp mig från mitt jobb och grät ett litet tag innan jag kom hem. Imorgon är jag inne förmodligen hela dagen eftersom jag inte har något jobb längre.

2010-10-20 @ 00:48:25
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0