Min dator.

Historien om min dator är ungefär som mig - halvlång och komlicerad. (det är vad jag vill tro iallafall)

Det var en vacker sommardag i augusti och året var 2009. Jag satt utomhus och pratade med min kära mor, då min far kom in med en silvrig dator i famnen. Han såg på mig och sa de magiska orden: "Den är din."
Det var en av de lyckligaste dagarna i mitt liv, och tack vare Götessons höga produktstandard var det början på en underbar vänskap.

Oändliga bilder från lyckliga tider har lagrats här, videor från bedrunkna efterfester. Misserabla texter skrivna som sedan publicerats här. Utan dig skulle jag inte haft långa, menigsfulla konversationer på msn in på natten. Utan dig skulle jag inte kunna ha konstant koll på mina vänner på facebook, eller kunnat lyssna sönder Markus Krunegård Den som dör får se, eller olagligt ladda ner de nya GossipGirl avsnitten så jag och Rebecka hade något att prata om. Inte haft någon musik att ladda till alla gånger innan vi drog till Madison på onsdagskvällarna. Och inte haft någonstans att skriva det oändliga projektarbetet på..
så tack för att du förgyllt mina år.

Jag har saknat dig så.
Och välkommen tillbaka old friend,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0