London Paris New York Båstad

Läste precis gamla inlägg från en tid då jag hade brunt hår och drack vodka och hallonsoda på fester.
Jag hade skrivit om Elin, Lollo och Rebeckas legendarsika och lite i efterhand ökända halloween-fest. Jag och Jessica var utklädda till blodiga djungeltjejer (Det märks inte alls att man var sjutton och ville ha någon att hångla med, jag vet.) Festen som började så lungt med några glas och några få människor, men som slutade med att Elin och Lollo stod och kastade stenar på varandra. - the good old days.

Nu är jag blond, och dricker stora mängder vin varje fredag. Och förhoppningsvis har man lite idérikare utklädnadstips när det är maskerad. Hade detta varit en tisdag i Båstad för ett år sedan hade jag antagligen suttit på matten och skickat lappar till Sara, sen hade vi tagit bussen hem till Elin, Lollo och Rebecka, gått den långa vägen hem till Malen och förbi bilen med London Paris New York Båstad - skylten. Sen hade vi ägnat kvällen åt partyplaner och wookat som Elin lagat.
Ikväll ska jag träffa Larre och Vicky och göra vad vi gör bäst - äta och se på skräckfilm. Jag skulle egentligen inte med och äta, eftersom jag har vissa ekonomiska begränsningar.. Men eftersom pappa tyckte synd om mig, sa han att de kunde betala maten så jag kunde vara med. Så¨tydligen finns det fördelar med att vara fattig. Rika är det ju inte synd om. Om de mår dåligt är det bara att gå ut och äta, handla lite kläder eller ta en drink. That calls for a Daaah.

Det är bra att Sill och Larsha kommer hit ikväll, annars hade jag nog inte kunnat somna eller sitta still för imorgon kommer Mimmi hem!!!!! Efter några månader, veckor och dagar för länge på Ibiza kommer hon äntligen hem till Sverige och det vita huset mittemot kullen - also known as home. Det är bättre än när man räknade ner till studenten!! En dag kvar..

Men nu ska jag göra nytta i världen och ta undan frullen.
Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0