The bright side of hell.

Elin vill att jag ska komma till Irland på hennes födelsedag, eller för alltid.
Det är nio dagar kvar tills min livkamrat Vicky drar till L fucking A.
Nils tycker att jag ska bege mig till the redlight district eller be min mormor om pengar för att ha råd att hälsa på i Stockholm, Nils vet inte att min mormor är död eller att jag över min döda kropp aldrig skulle ta till min kropp.
På lördag drar Mimmi igen. Till London igen, även om hon kommer hem måndag.

Och i november drar John till Asien. Henke drar till Saint Anton. Victor drar med J till Argentina. Och Larsha och Patrick ska down under, Australien.

Och jag vill åka jorden runt - ta en pubrunda i Dublin, leva fattigt i Stockholm och klä mig i knallblått med Sill i Amerikat. Men det ända som snurrar i huvudet är tonerna till Abbas Money Money, ironiskt nog.
Men imorgon ska vi dela ut CV, på lördag ska jag och Vicky fira hennes sista utekväll i Malmö - and do it up right. Med nya skor, mycket vin och förhoppningsvis hångel. Dagen efter ska vi har parmiddag med Larsha och Patrique, och vad passar bra när man är bakfull? Och vad är det ända vi faktiskt kan laga, som smakar gott? TACOS!!

Nu ska jag skriva exakt samma sak, fast med blyerts. På papper, i min dagbok.
För vem vet hur länge teknolegin funkar?

That 2012 movie reaaaaaally freaked me out..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0