One too many

Igår var ännu en bedrunken fredag tillsammans med min syster. Vi kallar den 'En oplanerad kväll på Mille'.
Eftersom vi planerat att fira pappas födelsedag hela kvällen hade vi inte ens öl och Dancing in the dark i tankarna, men efter en fejkad jet-lagedhet från våra föräldrars sida gick de och la sig vid niotiden. Och like any partyproffs laddade vi om fort, sminkade oss och begav oss till Pontus typiska hus, några meter ifrån oss. Där drack vi öl, spelade "Fuck you"-leken och spelade piano, lots and lots of piano.
Vid halv ett tiden drog vi till Millenium, där drack vi mer öl + en shot Jägermeister.., dansade och pajade min syrras beige fina skor.. Rest in peace you gorgeous sons of a bitches.

Idag rinner mitt öga, som en underlig konsekvens av alkoholen. Och längst med mina armar och rygg har jag skrapsår? Helt enkelt en vanlig lördag. Men ikväll slipper vi efterhängsna killar och ångestfyllda hångel - Ikväll drar vi på gayklubb i Malmö, tema Halloween.

I think it's safe to say that tonight's gonna be a good night people.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0