Som det brukade vara, minus två.

Medan jag ser på American Beauty skulle någon kunna råna vår nedanvåning utan min vetskap, jag har kopplat in högtalarna till datorn och hör ingenting utanför mitt rum. Idag är första gången som jag faktsikt var hemma en fredagkväll och såg på idol med mina föräldrar, eller förälder. Mamma är i Turkiet, och imorse åkte Mimmi till Dubai. Så pappa och jag köpte hem pizza och åt framför TVn, fast det ursrungliga planen var att göra oss fina och äta där.

Det blev ingen dans eller vindrickning idag, eller skypefylla. Men imorgon ska jag steka pannkakor och servera vin hos Cecilia och hennes vänner, jag ska få gå efter kaffet sa hon. Så förhoppningsvis hinner jag till John & companys avskedsfest, och nu har jag planerat att åka dit med Larre och Martina så jag inte behöver dyka upp sjölv som en nörd. Men min plan att vara oförsökande väldigt snygg är still on, problemet är att mina kläder ser likadana ut sen förra gången jag kollade och jag sakta börjar tröttna på mitt utseende. Mitt hår växer inte, jag behöver en ny foundation,en ny garderob och tydligen en gladare attityd?

Äh, jag är ganska glad idag ändå faktiskt. För imorgon ska jag på en lokalfest och på söndag har jag en intervju på Tropicssssssssssss - naturgodis! /Sign from God maybe?/

Nu ska jag se klart när Kevin Spacey tränar naken för att han vill ligga med sin dotters bästa kompis.
Aaah, the american dream..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0