SJ - roadkill?

Du är fortfarande placerad i kö, vi besvara ditt samtal så fort vi kan.

Jag sitter med telefonen på högtalaren och lyssnar på samma röst om och om. Efter en 15minuters väntan har jag nu hamnat på nummer nio. Mimmi har försökt boka en tågbiljett från Malmö till Stockholm, tur och retur sen klockan halv tio ikväll. Två timmar och tjugo minuter senare har vi inte kommit någonstans pga tekniska fel och idiotiska telefonröster.. Vid ett tillfälle välte Mimmi ett bord av frustration, men vi har inte gett upp hopp!
Mimmi håller just nu på att packa mina sista sommarkläder och hennes egna kortkorta shorts - Cause Dubai, you ain't seen nothing yet.

Själv har jag inga som helst planer inför morgondagen, men eftersom jag inte börjar förens klockan fem på lördag kanske jag dricker lite vin och dansar lite dans. / The world is your smorgardsbord / På lördag ska min goda vän John, hans kompis Albin som jag hånglat med ett antal gånger och deras vänner ha avskedsfest i Hölle, eftersom de åker till Asien om två veckor. Jag ska jobba på kvällen, men slutar antagligen relativt tidigt så jag kan gå på feckan. Det dumma är att jag måste ta mig dit själv då, förfesta med mig själv och entra festen totally alena... Som en jävla nörd, eller som när den snygga tjejen kommer in i matsalen och det lyser kring henne kanske? Jag kör på alternativ två, så får vi se!

Nu är jag på plats nummer 6, och är i desperat behov av chockladkaka!
So looooong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0