Living just enough for the city

Sitter i min soffa med smutsig disk runt omkring mig, ätandes cheeseballs.
För en halvtimme sen kom jag hem från the city. Idag var min provjobbsdag på Nesta Café, samma ställe som de för ett halvår sen skimmade tusentals kort på, vilket maffian låg bakom.. Erhm..  Men I don't give a shit för nu är det nya tider, och jag är i desperat behov av ett jobb. Det gick iallafall bra, trots att jag failade stort med att skumma mjölk och göra fina lövmönster i kaffet, men hon skulle ringa mig ikväll och förhoppningsvis får jag fortsätta!

Om en timme kommer Mimmi hem - då ska vi äta, tvätta, stryka, fixa pappas present... FF-veckan närmar sig slutet, och som vanligt gjorde vi inget av de vi planerade. Men det har varit en sjukt bra vecka med filmkväll och godis varje dag, som det alltid borde vara. Men imorgon ska också bli jättemysig, vi ska storstäda huset och göra fint i trädgården. Köpa vin och laga god mat, och klockan fem kommer mamma och pappa hem från Malaga. Då ska allting vara fixat, för pappa fyller år!

Lördag däremot ska bli allt annat än mysigt, det ska bli fantastico! Jag, Mimmi och antagligen Lindsay och Steffanie i halloweenoutfits, bedrunkna på vin och sprit, på en gayklubb? Inget kan gå fel!  Peppar peppar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0