Is it day or night?

Sitter i mitt rum och lyssnar på the Runaways, och dricker vin. lots and lots of wine..
Jag kom hem från jobbet för en timme sen, nu väntar jag på att Tellan och Magnus ska kontakta jorden och säga när de är i Höllviken centrum, vi ska på John och deras avskedsfest.
Jag vill mest dit för att, inte hångla hör och häpna.. (eller jag kanske inte är tillräckligt full bara?) men för att ge dem deras present!! Jag har slagit in en skokarton i massor med omslagspapper, sen har jag lagt massa roliga rese-saker där i - Sitcomboken med massa roliga citat, svenskt godis, svenska nubbar, en kortlek och kondomer!! Sen har jag sprinklat allting med fins kronor i olika färger och marianne-karameller, - jag hoppas de älskar det!!!!!!!

Vicky, dina föräldrar är här och sitter och dricker vin och öl och någon whisky med mina föräldrar. Eller mammorna dricker inte whisky, det känns jobbigt och konstigt att de är här och inte du.
Säg att L.A inte var för dig och kom hem will you????????????????
Jag känner att vinet börjar kicka in i ådrorna, then again I didn't eat very much today, and I drunk it very fast.

Runaways är grymma, och jag vill bara bli rockstjärna.
Det bådar inte gott att jag sitter halvfull på mitt rum, inte ens kommit till festen ännu då klockan är halv tolv typ.. och imorgon ska ha en arbetsintervju.. Men then again, som Louise Skogman alltid sa, som vid ett tillfälle ledde till en två veckors avstängning - Man lever ´bara en gång, den meningen är extra fet eftersom jag såg  American Beauty igår.

Whatever, nu ska jag dricka merr vin och vänta på vår planet och hennes pojkvän.
 jag älskar all som läser denna bloggen - typ fem pers?! pusspusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Loouiseeee

Man lever bara en gång, som det mottot har hjälpt oss många gånger. Jag älskar att läsa din blogg Annie my favourite bunny!

2010-11-14 @ 23:27:40
Postat av: silly

asså jag blir helt notaligisk (är det rätt ord?) av att läsa din blogg baby. på nått sätt känns det konstigt att läsa om din vardag nu, för jag brukar alltid finnas med på ett hörn! orättvist att mina föräldrar ser dig mer än mig just nu!!

jag kommer hem så fort jag kan!!! LOVE

2010-11-23 @ 00:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0