All my underdogs.

Jag sitter och lyssnar Across the Universe - soundtracket på högsta volym, för att höra för mammas dammsugande. Imorgon är det min tur att dammsuga ovanvåningen.. om inte för att kunna tjäna pengar, är ett jobb även bra att skylla på om man inte hunnit städa.

Mamma och jag kom nyss hem från Mobilia, totalt tommhämta. Jag provade dock massor av kläder och bad mamma memorera det inför den kommande julklappsshoppingen, damdambam..
Och om någon av er som läser denna bloggen känner att (tänk detta med smålandsdialekt: "Jag ska ge Annie underbar juleklapp bara för att hon är så gooo" Hur många läste högt!? Come on people..
Men om ni känner så, kommer önskelistan här:

♥ Ett begagnat piano, som är spelbart.
• En katt som är namnlös, så att jag kan döpa den till Hund. Helst svart eller grå. (Elin, du har ju lovat mig att stjäla en till mig eftersom mina föräldrar inte kan bli arga på mig om det är du som gett mig den.)
♦ En jordglob, som gärna får lukta lite Secon-Hand.
• Sexiga underkläder, stay-ups och strumpebandshållare - Om man skulle behöva eller vilja ligga med någon på juldagen eller nyårsafton.
♥ Läppstift ialla regnbågensfärger!!
• En resa till Irland, så att jag kan dricka öl med min bästa vän.
♦ Biljetter till Gaga, Håkan och/eller U2.

Tack på förhand kära vänner, ¨
and to all a merry christmas.


Kommentarer
Postat av: Elo

1. Ja, jag läste totally högt. Haha!

2. Jag ska utan tvekan ge dih en katt som ska heta Hund.

3. Jag önskar mig att du ska komma hit.

4. Jag saknar dig som en liten frusen hund.

2010-11-21 @ 23:33:17
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0