New York

Och det gör ont att du lever, men mer ont att jag står still alldeles ensam. Livet i småbyar går inte så värst fort, till tonerna av Abbas Our last summer saknar jag dig. Och tänker på att deras sista sommar kommer vara vår första tillsamans, snart. Om man bara drömmer älskar man undermedvetet - jag behöver inte drömma för att älska dig, eller sakna.

I ett kök med två vänner i en soffa mittemot blir det lättare att tänka bort, men i mitt huvud finns ord, bilder och tankar som är omöjliga att tränga undan. New York's so much colder than I thought and I miss you. 'chicken mcnuggets meal sex bitar och två cheeseburgare', in a church!? New York minute, Holiday in the sun.. milkshakes, "du får fråga mamma och pappa om vin, jag vågar inte" - KB, efterfest, Simple life, jag kan ta hand om henne ikväll.. mumla inte! är du fortfarande arg? I'm starstruck, jag vill liksom skriva pop, New York.

och jag tänkte att det kanske var okej att min blogg är deppig, sålänge det är dig det handlar om.
för det är alltid dig det handlar om.



I miss the way the corner of your mouth looks when you smile
I miss the way that only you can hold me through the night
I dedicate my songs to you then I miss you even more..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0