Shut up and put your money where your mouth is.

Jag luktar solkräm om benen, har min nya solhatt på huvudet och väntar på att Vicky ska komma med bilen.
Vi har en picknikdate i solskenet, och jag inser nu att jag skriver som att idag är en dikt. Well maybe it is,... dam dam dam (som i Hajen som Eva skulle säga.)

Imorgon är det midsommar - då ska jag ta med mig masäck och min freestyle och bege mig mot Sveriges andra största stad, staden där alla heter Glenn, Håkans hemstad och hemstaden till oändliga lockhåriga popkillar med hattar. Att åka tåg i tre timmar för att komma till denna fabulösa stad gör mig inte så mycket, sålänge man har jordgubbar, cocacola, partyskivor och en awesome baguette.
Det bästa med Göteborg är att man inte behöver bestämma vart man ska eller vad man ska göra, cause the City does the work for ya.

I slutet av augusti ska jag och Vicky åka till de äldre versionerna av oss, - IBIZA!
Mimmi och Vera that is, just nu levande på Ibiza - broke but happy eftersom snygga killar bjuder dem på livet.
Jag och Vicky försöker spara alla våra pengar och boka de billigaste biljetterna, Vera och Mimmi försöker allt vad de kan för att stanna på Ibiza - broke and happy som skrivet.

På söndag ska jag och Vicky på en bowlingdate med två Lumpenkillar - ooooh yeah! 
Happy midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0