Och du stod här.

Jag är rädd för att räkna mina pengar, jag har inte råd med mitt liv.
Idag köpte jag ett par skor och en faktiskt mycket välbehövd tjocktröja, den var brun och vaniljvit och fick mig att vilja leva på 70talet - så jag var bara tvuuungen att ha den. Nu har jag det, men nu har jag inga pengar.

Jag är hemkommen ifrån hålornas håla Dalstorp, där är det tyst hela dagarana också. Liksom på nätterna. Mina föräldrar och deras fyra kompisar firade midsommar där, i ett mysigt hus som brukade vara en skola. Jag firade midsommar hos min följeslagare och krigspartner Elin, vi åkte mycket spårvagn. Fram och tillbaka och tillbaka och fram igen, men spårvagnar har aldrig gjort mig något. Dem får mig att känna mig som att Håkan sitter några platser framför mig, iallafall i <3
På spårvagnen träffade jag och Elin och sen jag, Elin och Linnea Dan eller Jan, either way så borde han hetat Tomas för han var Toooo much. Han tjatade om att han ville pippa en tjej som hette Ullrika, sen sa han att Linnea hade tjockeben och när jag försökte säga emot förstod han inte mig. 1. Vem fan vill ha sex med en tjej som heter Ullrika? 2. Linnea har långa slanka ben och 3. Försök förstå mig!

Iallafall så gick spårvagnen till Slottsparken, där vi träffade några killar i 10 minuter innan de skulle vidare på en fest dit vi inte var bjudna, (Jag fick iallafall en mixed drink på burk innan dem gick så who's the looser? De äldre killarna som gick vidare är i detta scenariot förlorarna.) Vi träffade några andra killar, där fanns t.o.m en DJ som endast spelade house och som såg frågande på mig då jag bad honom spela Gaga eller Kate Perry feat Snoop Dog. hans kompis skrattade och jag gav två killar varsin center och önskade dem en glad midsommar. Det hade dem. Och det hade vi också.

Och om bara nio dagar sitter jag och Elo på ett tåg mot Hultsfred. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0