neverday

Det är en dag då man vaknar och känner att man inte lever, man känner att man borde gå och lägga sig igen. Hultsfred är inställt, Elin ringde igårkväll och gav mig nyheten - men jag fattar fortfarande ingenting. Jag har gjort upp små högar med festivalkläder, bränt festivalskivor och skrivit upp alla band vi skulle se. The Ark, The Hives, Hoffmaestro, Empire of the sun.. Krunegård..

Jag är speechless, inte på ett bra sätt. Det känns som att jag blivit dumpad, fast inte så att jag vill se på en dålig film och äta glass.. som att jag vill stirra in i en vägg och dricka all världens sprit. Jag har aldrig varit mer besviken.

Men Elin och jag ska åka runt till alla semesteröar runt skärgården i Göteborg istället med ett tält, musik, kläder och massor med alkohol. The next best thing is the next best thing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0