gula onsdagar är oslagbara.

Idag har jag och Vick sökt jobb i Malmöstad, min vän har typ fått jobb på GANT nu, chaisaaa alltså. Men jag är inte förvånad, skulle hon kliva in i min butik skulle jag ge henne en blick och säga 'JA, vad du än vill ha, JA!!' Så grattis Silly. På fredag ska vi ut till vårt saknade och älskade KB!! Thank god it's Friday. Jag skrev inte gud med stort G eftersom jag inte känner storheten i honom/henne/det. Fredag däremot - det finns inget heligare än en rikitgt bra framtidsplanerad fredag!
 Jag och Sill blev bjudna på middag på fredag innan KB av vår nyfunna vän Patrick och vår sedan-länge-tillbaka-bff Larsha, så det blir väl de nya blåa skorna och den nya svarta klänningen på fredag. Jag försöker säga nyaaaaa så mycket som möjligt eftersom jag är löjligt lycklig över mina investeringar, erhm..Eller jofan, de är nog investeringar! 
 
På lördag kommer Elo till Hölle! Det kan hända att vi tar på våra "dancing shoes" och drar med de äldre versionerna av oss ut och ser på Arvingarna - that's right, Arvingarna som sjunger Elouise - sången vi växt upp med dansandes runt vardagsrummet tillsammans med vår schlagersläkt. god bless em'. Lite mycket gud i detta inlägget, men detta är något av en hallelujah dag faktiskt.

Det är bara 11 ynka, förväntansfulla dagar till vi drar till drömön, paradiset, partyplacet numero uno - you know what I'm talking about - Ifuckingbiza!! Jag är den lyckligaste som ska sätta min prägel där, fast antagligen sätter Ibiza sin prägel mer på mig.

Nu ska jag ta på mina "walking shoes" och gå en runda med mamma som insisterade att det skulle bli en kort sådan.

Pusspuss
i födelsedagspresent VILL jag ha en hippiebuss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling!!! Blir ju tårögd här hemma, fan vad blödig jag blivit på äldre dar! Thaaaaank you<3

2010-07-26 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0