Jag ångrar alltid ingenting

Kära Gud

Jag vet att jag inte alltid, eller någonsin är dig till lags och lever mitt liv såsom du anser..
Jag svär alldeles för myclet - tar t.o.m vardagliga ord och gör dem till svordomar
Jag dricker ofta, mycket och länge.
Klär mig utmannande och använder min sexualitet för att get ahead in life som du skulle sagt om du var engelsk, men det är du inte..

Ljuger gör jag också
och snackar skit
Jag håller mig inte till en kille och planerar inte att gifta mig..
Jag lyssnar på såkallad djävulsmusik
Jag vill alltid ha det jag inte kan få och är nästan aldrig nöjd

Känner jag inte för att plugga, städa eller göra "viktiga" saker så struntar jag i det
Då får jag inte dem bästa betygen och så flyger det bananflugor i huset..

Men trots alla dem här sakerna så tror jag.. kan du väll? Ge mig en?
Nej.. det blev nog mer en bekännelse än en ursäkt.

Elfte budordet : Stay true to yourself.

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Tell me you aren't christian now, bitch.

2010-01-04 @ 17:16:28
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: annie

I'm NOT CHRISTIAN!!

2010-01-04 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0