Funny people

Igår hittade jag min lunarstorm, det är som med växthuseffekten ungefär.
Möjligtvis snäppet värre. Man vet att den finns där men man orkar inte riktigt ta tag i det. Man vet att det kan göra folk arga och ledsna men man har ingen anning hur dåligt folk kan må av det. Och tro mig, jag mådde dåligt när jag insåg att jag faktiskt varit en fjortis iklädd popkläder - jag var aldrig dem extrema typerna som pop n' roll - Sara eller emo - Elin. Jag var mellantingstypen som inte riktigt vågade vara extrem, men inte ville ha på mig v-ringat eller hade råd med canada goose. Fan det är ju relativt jobbigt att vara 14, fyra år senare är det nog snäppet värre.
Idag har jag hunnit para ihop Pontus Johnsson och Sara till balen också.
Och klockan är bara 09.07
Tänkt vad mycket jag kan göra på en hel dag if I keep up the good work.
Och för att fortsätta med min 14åriga trend:
Elo, jag saknar dig extremo.

Kommentarer
Postat av: Elin

Gullet, ikväll ses vi.

2010-01-14 @ 16:26:23
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: sara

fufan vad gött.

puz

2010-01-29 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0