fear no darkness

Klockan är vår ända fiende.
Det sa en gång en tjej med pannlugg - en lugg som inte ens märks av eftersom hon ständigt sätter upp den.
Varför klippte hon ens luggen?

Min ända fiende är absolut inte klockan. Till en viss del kanske.
Men det betyder inte att jag ska börja jobba som en kanin på Liseberg.
Chefer. lärare. mansgrisar. rasister. städer. gränser och hinder. carola. days of our lifes. vakter. poliser. majoriten av den äldre generationen. attenion whores. besserwissers. tråkmånsar. syn. uttråkelse. färgen beige.
Fiender

Avreaktion avklarad.

Om en halvtimme slutar min bättre hälft, den blondare. längre. smalare och snyggare versionen av mig.
Jag har inga komplex what so ever people. Snart ska vi äta. ikväll kommer min bf numera 19 underbara år... OK tid är en fiende. Imorgon ska jag och Mimmi till B och vara fula i håret, vara snygga i övrigt, dricka vin för våra sista 60 kr och förhoppningsvis göra allt det där som vi gör bäst.






Kommentarer
Postat av: mimmi

vi gjorde det vi gör bäst. dricker och hånglar. damn, we're good...at being bad...

2010-01-25 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0