Även du även jag.

Idag var jag och Mimmi stan. Vi hade två ärenden, Mimmi skulle pierca sig och jag skulle köpa min hultsfredbiljett. Mimmi skulle pierca sig i navlen och jag skulle köpa biljetten på Folk och Rock.
Där har vi kontrast, vi är inte så lika som folk vill tro.
Vi lyckades iallafall med en av sakerna, Mimmi sitter där nere med en diamant i navlen, jag sitter två meter ovanför - utan biljetten, som tydligen måste köpas på nätet för att sen skrivas ut. Jag förstår inte varför jag inte kunde få gå in med 1300 :- i handen, ge dem till den alternativa lite älrde mannen i affären istället för att sitta framför en dator och knappa in en jävla koden. 'That's the end of a social life, right there.'
Så här sitter jag med 1300:- i min börs som jag på ett magiskt sätt får betala datorn med, mitt liv är ej enkelt.

Idag ska iallafall jag, min pappa, min mamma och min syster gå på bio och se på... Snabba Cash. En passande titel för hur jag önskade att mitt liv såg ut.

Jag känner också att jag behöver en stor förändring.. något måste hända för att min gnista ska komma tillbaka. Den känslan som får en att vilja stiga upp ur sängen och göra saker och träffa människor.. Kanske måste jag bli kär, fast då måste jag resa mig upp. Kanske ska jag skaffa en ny frisyr? Pannlugg igen? Mitt hår har dock slutat växa.. Det bästa med allt detta är iallafall min positiva inställning., Jag känner mig som en jävla elektron omringad av neutroner. Se Fredde, jag lärde mig något på Naturkunskapen! Om en vecka kommer det förmodligen också vara bortblåst.

Jag insåg att jag nog är en unhappy failior
Jag önskar jag vore en happy sailor som förförra onsdagen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Okej 1. Ditt hår har inte slutat växa, det börjar bli aslångt.

2. Vi får gå till banken med pengarna så du får in dem på din internetbank istället. Jag måste göra likadant, varför plockade jag ut skiten?

3. Du är, precis som jag, en riktigt Happy Failure när du vill.

4. Du är den snyggaste jag vet.

2010-01-30 @ 22:00:22
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: Silly

Baby, det kallas vinterdepression! Jag är i samma dvala, men allt som behövs är nog lite varmare väder, en solbränna och en vodka-redbull så är vi back on track baby!!

2010-01-31 @ 19:08:42
Postat av: annie

haha, I'm so with you on that!

NÄSTA FREDAG ;)



2010-02-01 @ 09:54:50
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0