The plan.

Mitt problem är fortfarande pengar.

Jag sitter i mitt rum, på en svartvit kudde och känner mig lagom rock n'roll sådär.
Jag och Elin diskuterar hur vi ska tjäna snabba cash utan att egentligen behöva göra något.. det går inte så bra. Elin föreslog att vinna paradise - jag sa att då måste vi ligga i direktsändning, så vi sket i den ideén. Jag tycke att vi kunde satsa på våra bloggar och bli kända på så sätt men Elin sa att våra bloggar ä för poetiska och sålänge vi inte skriver om kaffe, kändisfester eller hångel med Joel Kinnaman så verkar vi nte komma någonstans. Så vi bestämde oss för att möjligtvis spela och sjunga på Sparatorgret för att ha råd med kaffe och möjligtvis en och annan utekväll onsdag, fredag och lördagar.

Idag har jag varit hos tandläkaren, därav mitt tidiga vaknande. Nu känner jag mig lite vilsen, jag har inte direkt något att göra en hel dag utan planer. Jag tänker väll tvinga min pappa att skruva i lite skruvar i min vägg så att jag kan hänga upp mina kedjor och smycken..  make-over five.

A-n-y-w-a-y-s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0