as an artist

Att jag inte har pengar för att make my life happen som jag skulle sagt om jag bodde i the United states of America, vilket jag inte gör. Men när jag gör det, a question of when not if.. då ska jag vara rik, snygg och känd. Fast det får väll börja i en annan ordning, först är vi jävligt snygga.. sen blir vi upptäckta och kända och sen kommer cashen rulla in.
Så måste man tänka, för tänker jag på det faktum att jag sitter i ett hus täckt med snö i Sverige, ( ett land som i America förväxlar med Schwiez, och hur kul har dem i Schwiez? ) utan jobb och pengar och vet att jag ska till tandläkaren klockan tjugo över tio imorgon bitti tror jag att jag rakar av allt mitt hår bara för att det ska hända något, it worked for Britntney, right!?

Att mina bästa vänner befinner sig i andra delar av Sverige eller i ett främmande land, där hon antagligen i detta tillfälle blir bjuden på drinkar och dansar och hånglar med snygga fransmän..
Att jag har nya skor och ett pannband som ligger och väntar på att jag ska använda dem, fast jag lovat mig att spara det till den 19e då alla olika-delar-i-Sverige folk kommer hit och livar upp tillvaron, att gå i stan utan pengar är som att bli hög på livet.. ett tragiskt jävla skämt.

Att jag efter 18 år inte hittat en enda kille som jag blir crazy in love with som är det tillbaka. Dem små tillfällen det funnits har jag fuckat upp, eller så står det bara stilla utan att någon tar tag i det. Utan att någon vågar säga dem första orden som ända alltid blir dem sista i mina fall. Det hinner sluta innan det ens börjat,

Att mitt liv står stilla.

Det tänker jag på i Ferbruari..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0