the fall.



Jag har kännt mig ovanligt vuxen idag. Gått i skolan utan att vara bakfull (+) eftersom jag och Elin bestämt oss för att inte dricka förens i mitten av mars som sagt - mest pga av pankhet. Sedan tog jag en fika med Rebecka, Sara och Elin och konverserade, i pratade kanske inte om särsklit vuxna saker, men sitter man och dricker kaffe kvittar det vad man pratar, man är tydligen mogen oavsett. (+) Efteråt gick jag och Sara och handlade, sparsamt men mycket. (+) Jag kände mig väldigt mycket som min mamma med två kassar i varsin hand gåendes i rask takt, rask takt är väldigt vuxet (+) Och medan andra äter mat på burk eller värmer något i mikrovågsugnen lagar jag egen mat (+). Snart ska jag gå hem till min väninnor Elin och Rebecka och se en film och ta det lungt, iförsej är det en våldsam och psykad skräckfilm so I guess plus minus noll?

I helgen ska jag på en relativt vuxen tjejmiddag (+), men på lördagen ska jag och möjligtvis min storasyster till Kristianstad för att hälsa på Sara, hennes vän Towa fyller 18 och ska ha en stor hemmafest med tema: Astrid Lindgren. Och känner jag min syster, Sara och mig rätt kommer vi vara allt annat än vuxna, mogna eller nyktra för den delen.. så i slutändan blir det väll minus 167 ?

Det brukar bli så..

Kommentarer
Postat av: Sara

Sålänge det är +/- så är det gött ju. Sen tror jag att Astrid också var busig som ung.

2010-02-09 @ 13:08:26
URL: http://tenorklav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0