lund baby

Igår såg jag, Mimmi och hennes fabulösa arbetskollega på Markus Mackan Krunegård på KB. Det var Mimmis första gång, Åsas femte och min andra, fast min första räknas väll knappt. Det är mest ett svagt minne, eller en dimma av poppiga människor, med mig och Karin i mitten med för hög promillehalt i blodet. Elin låg däckad i tältet några meter bort, så det förklarar väll ungefär på vilken nivå vi var på fredgaskvällen på loving Emmaboda.

Back to yesterday. Efter Krunegård tog vi bussen emot studentstaden och studentklubben (Brooklyn tror vi den hette..?) i Lund där lyckligtvis Åsas bror är DJ, så vi kom in for free. Pretty cool huh? Jag känner att jag har rätt att skryta i min egen blogg, OK!? Så när jag ändå är igång kan jag ju berätta att bror DJ har spelat och är bra vän med Timbukfuckingtu . The end of bragging. Det var en sjukt bra kväll all and all, efter det faktum att mina fötter är orörliga av PAIN och att mimmi sprutade parfym rakt i mitt öga det första hon gör när vi kommit in på stället, så jag vinglar i chock och smärta ner mot toaletten och går på alla som är i min väg.
Första intrycket five!! Men ett öga rött har inte skadat någon innan och vi lyckades ändå träffa två killar som oturligtnog båda två hette Anton, två systar och två Anton. Not cool..

Imorse väckdes jag av Mimmi som absolut tyckte att vi borde festa idag igen & who am I to take away a womens right to get a drinkingproblem?, Så Lund ikväll igen maybe? The game ain't over my friend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0