High five

Fyra mintuer innan maten är kommen till vår lilla insöade skola i Båstads ytterkant.
Detta känns lite som en juldikt och eftersom jag varken är mycket för dikter eller julen slutar jag härmed med min poesiskrivna text... erhm
Idag är det Kyndelmässodagen or something, detta firar vi med extra bra musik i datasalen  - girlpower music av Beyonce, Gaga, Destinys Child och Christina Aguiler. Safe too say att du påverkar mig Mimmi.
Hoppas på en fika på Kommunalas utvecklingstördas café maybe baby?
Nu känner jag mig dock som Blondin Bella som färgade håret fram och tillbaka, blev en nobody med ändå envisas om att skriva och fikor med vännerna, "mode" och kaffekoppar.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0