CDspelarkvällen

Klara sitter längst fram i klassrummet och redovisar om boktryckarkonsten - hon är väldigt söt där hon sitter med sin alternativa stil och halvrakade hår. Brevid mig sitter Sara och ställer smarta frågor till Anki för att få MVG - clever girl that Sara.

Jag har ett nytt nyårslöfte, två månader försent. Here we go:
"Jag ska aldrig igen dricka tequila hemma hos Elo och Rebecka, med eller utan salt och citron. Aldrig heller somna i en soffa hos en kille som seriöst kallas PorrJohn för att sen vakna upp tio minuter för sent för att behöva gå till skolan. Aldrig heller dansa och hoppa för att tvingas spy på skolans toalett - aldrig mer"
Sara vill tillägga att hon aldrig mer ska få en CDspelare i huvudet, men det är en annan historia.. som vi tar en annan gång, eller aldrig.

Tequila makes you lose your mind

True story


Kommentarer
Postat av: Sara

allt du skriver instämmer jag på. är man inte stor så blir man det av sina erfarenheter.

2010-02-07 @ 17:45:34
URL: http://tenorklav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0