norman sevenson

Det finns människor som är konstiga, sen finns det människor som försöker vara konstiga.
Jag sitter hemma hos Tellan och Elis (samma vänner.. nya namn varje dag och vecka) - Sara och Rebecka sitter också här och sjunger i soffan. Just nu känns alltid väldigt normal, det är skönt att känna sig normal. Jag påstår inte att jag är en av dem som är konstiga, jag är mer en försökare.. Igår och ibland känner jag mig som bästa vännen, som en biroll i mitt eget liv - fast ibland är bästa vänner roliga dem med, som i Juno eller som Helen Hunt i "Girls just wanna have fun" som har ett Dinosaurie-diadem. Jag gillar dinosaurier.

Allting känns bara väldigt vanligt idag och det känns skönt.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0