walking on a dream

Jag har tänkt på det länge. Dagar, nätter & every waken hour som jag skulle sagt om jag bodde i USA, vilket jag inte gör. Än.. Men jag är int bitter..
Iallafall så har jag hittat svaret jag sökt, skillnaden på tjejer och killar. Det finns i oss, oss tjejer en gen som gör att vi planerar våra futurama barn. Jag kan det i sömnen:
Iris, Billy, Elliot, Polly och hunden ska heta Mercury.

Det mina vänner är skillnaden mellan dudes och dudettes,
egentligen är det bara en bråkdel av skillnaden, men det är också en bråkdel av mina tankar idag.

in another room across the city..

V: Jag vill inte ha någon tanig helsingborgare.
M: Jag vill ha en makadon..
A: Aah, makaronen. Fan vad gott!

Idag är det friday, jag är inte in love.

Kommentarer
Postat av: Silly

Aaah baby, tänk om typ 10 år när vi är ute och går med alla barnen: Billy, Elliot, polly, Iris, wilmer och Stella. Min tredje ligger i magen, än så länge namnlös, och du får ha en i magen också så går vi där gravida och fabulous!! What a gang.

(btw, har 100 bestämt mig för en tatuering!!! Du ska med mig när jag gör den!!)

2010-04-02 @ 21:26:41
Postat av: annie

Haha, sounds faaaaaab baby ;)

Vi ska vara så Nicole Richie snygga..aight!?

Nej!? Seriöst? Hur ska den se ut :D? Tell me tell me, ring mig också haha, jag ska lätt vara med :D Kanske kan göra dem sammtidigt?? <3

2010-04-03 @ 14:10:45
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0