Den som dör får se.. idioter.

I fredags åt jag en ägg och kaviarmacka – det kändes inte som hemma men det kändes. Fredag är egentligen just nu, idag. Men att skriva som om det redan hänt ger mig en känsla av saknad, då vet jag att jag måste göra det bästa jag kan och ha så roligt som det bara går för imorgon är det redan lördag. Och i tonerna till Markus Krunegård och smaken av musli är det en bra morgon.

Jag har ätit för mycket, lyssnat för mycket, sovit för lite och antagligen varit för mycket. Den senaste veckan har gått för långsamt när man varit ledsen och för fort när man dricker kaffe i hamnen, allt är inte myt. Idag kommer gå snabbt, därför tar jag det långsamt tills allt börjar på riktigt

Sommaren tog slut idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0