ibland är det bara för mycket för mig

På krav ifrån Vera Lind aka Mimmis bff och future supermodel skriver jag idag.
London baby från fredag till måndag, om någon saknade mig är det där jag har befunnit mig. Drunk and with a smile on my face precis som Jack Sparrow ungefär.

Vi åkte upp, åt på steak house, shoppade två par skor, en klänning, lösögonfransar, en blomma till håret och ett par sexy brills!! Var på Movida BITCH, efterfestade hos två arga killar, trillade i en trappa, var på camden market, åt chinamat, kollade på Micheal Jackson thriller LIVE, åkte hem och somnade, hälsade på i mimmis och veras lilla hus med en blå dörr och åkte hem med ett försenat flyg. Tro mig, så som det lät nu så tråkigt var det inte, det var UNDERBART!!

Nu längtar jag bara till att Mimmi ska komma hem så vi kan göra vår myspace sida, lägga in snygga bilder och grymma låtar och get rich and not die trying!

Imorgon har vi bara musikalämnen, och daaaans med vår nya grymma danslärare Louise, love it! Efter det är det party all night long eftersom vi faktiskt har studiedag på fredag, fuck Detroit and put your hands up for that!!
Just nu ligger Jessica och pratar med Chrille, jag vill att någon ska kyssa mig på halsen och hålla sin händer om mig, plus att det är en debatt på tv1 om invandrare och rasism och våld i samhället runt Göteborg och arbetslöshet - jag blir så frustrerad när jag hör instängda gamla jävla gubbar som får en att tro att vi lever kvar i freaking 1930-talet. Välkommen till 2000-talet och i orden av Elo Backenfall klipp dig och skaffa dig ett jobb förfan!

Thats all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0