coulda woulda shoulda

Jag och Evelyn gör verkligen inte vad vi ska. En datasal, Beyonces Halo på youtube och lite facebook på det.
Vad vi borde göra är att hitta en text eller en melodi och skriva en låt till musiken, men jag känner att jag lämnar det till proffsen, typ Timbaland. 
Ikväll är det iallafall ferre, jag har viljan, partypeople och lite rödvin i kylen och bättre än så my friend blir det inte när man bor i den lilla hålan som vi kalla B-town. En annan rolig sak som is coming up är vår återföreningsfest med 9 röd 2 - klassfest. Klassfesten det är det ända jag kan tänka på. Är det någon som lill-Micke som kommer strippa i olja och sen skälla ut hela klassen? Vem kommer bli asoackad och hångla med fel människa? Om vi spelar brännboll, kommer jag bränna någon som vägrar erkänna? Vem är homo och ashet?
Dessa frågorna snurrar i min skalle och jag är förrvirringen själv. 
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0