hösten är påväg, kan vi inte stå still?


                                  
 
Det finns dem tiderna då det finns så mycket att göra, då allt händer på en och samma gång. Dem kommande dagarna, veckorna och septembermånad är en sån - allt händer.
I helgen är det Håkan på Liseberg i Göteborg. Där bor jag som Elin skulle sagt. Sanningen är att hon bor utanför men vem bryr sig om exakta antal? Ljuga är en del av naturen, programmet vita lögner är baserat på sanningar.

Jag vill ha på mig mina hemmagjorda pärlarmband, min bruna hatt ifrån Myrorna, min randiga Håkan-tröja, hängslor, festivalskor och dricka öl och lyssna till underbar popmusik. Vem fan skapade det så att man måste betala för att ta sig till freaking Götet då? Grymma värld.

Imorgon - Färga håret.
Fredagen - Håkan.
Lördagen - Antagligen party för Vicky kommer upp.
Söndag - Party som vanligt?

Klassfest.
Stockholm.
Födelsedagar.
KB.

Jag har en dyr livsstil som egentligen bara innebär att man är social. Ska man behöva vara ensam för att vara rik. You gotta be rich to lose your mind to you know.
Insaity isn't a luxuary for the middleclass.

Idag kom jag iallfall hem ifrån jobbet för en stund sen, det var segt men jag tjänade iallafall 950 om jag räknar rätt och man minusar den fucking jävla skatten, what's the point för unga människor som ändå knappt tjänar något eller har råd med varken kläder eller ett socialt liv att få avdraget skatt på sin lön. Tell me, Fredde.
Igår träffade jag mina bättre halvor Vicks och Manda, vi träffades idag också. Don't stop til' you get enough som Micheal Jackson sjunger, och jag can't get enough of you babes <3

Imorgon kommer bli en lång dag och nuförtiden mörknar det ju vid åttatiden. Och jag som bara ville ha musli med russin i. Så godnatt höstfeber.


Kommentarer
Postat av: mimmi

yo, din blogg är så gryyym! vem har skrivit den lilla textradan om rikhet eller whateva? skriv det på din blogg. tacktack. ja fan höst, ringer imorgon, var ute med en kille igår! love u puss <3

2009-09-15 @ 02:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0