Kb med rött hår.

Ikväll. Ikväll it's on - jag har vännerna, kläderna, skorna och känslan! Jag har dock inte sprit eller smycken, men sånt löser man lätt :) Mamma och pappa är i freaking Italy och NEJ jag är inte bitter. Anyways, jag har alltså huset för mig själv, lugn det blir inget rave eller sånt som ligger på utelistan. Det blier förferre hos mig och sen KB! My long lost love som jag inte varit på för allt för länge!! Men ikväll, då gäller det. Haja, nu taggar vi till! Kate Perrys Waking up in Vegas på youtube - life is GOOOOD
Som Victoria Bunker Juncke skulle sagt Shake you glitter, Shake Shake Shake your glitter! Och Amanda Tönning, sluta var som ditt efternamn och följ med ut ikväll! Du kommer INTE ångra dig, tro mig. Ikväll kommer bli legend waaait for it... DARY!
Btw jag har rött hår. in your face

Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry baby baby =( men SOOON ska vi ut.. och då jävlar kör vi. and then it's gonna be legen.... wait for it....DARY!

2009-09-21 @ 17:24:22
Postat av: annie

haha, I'm counting on it!!

2009-09-21 @ 19:26:02
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/
Postat av: victoria igen hehe

förlåååt, här också. får inte ha mitt efternamn på nätet eftersom det är så ovanligt

2010-09-29 @ 09:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0