jag saknar sommarglass med strössel.

Igår var det party, det var från början inte party men jag protestgick mot mina vänner Lollo och Saras hus. Där låg mina vänner i en dreggig soffa och drägglade, jag gick rakt in slängde oväsetligen ett par jkeans i deras soffa och höll sedan ett riktigt party-ladda-nu-för-fan-vad-kul-vi-ska-ha - tal.  Idag känner jag att jag vann striden om hur vi skulle spendera vår onsdagskväll, så vi gjorde oss i ordning allihopa tillsammans - Klara, Lollo, Evelyn, Jessica, Sara and myself - drack oss berusade och gick med nyainköpta skor mot Maddan!! 
Jag hade kul, det hade jag. Men idag känns bara jobbig, inte bara på grund av bakfyllan jag känner av i mitt bakhuvud. Det är något mer, jobbigt och mer.
Det jag kan känna mig nöjd med nu är att mitt hår är bahogney (hur det nu stavas)- rött och inte längre lika emorött som från början, förutom det är det inte mycket roliga tankar i huvudet. Kanske det faktum att jag ska hem på fredag och do the party-thing med mina Hölle-homies.
Nu ska jag vänta på en timme på lunch och en evighet på att min syster ska ringa och komma hem. 
I'm going freaking insanly mad. 

Kommentarer
Postat av: mimmi

mahogny hehe. men var icke ledsen. jag kommer snart! älskar dig! pusss <3

2009-09-18 @ 01:52:28
Postat av: annie

come undone då

2009-09-18 @ 09:41:32
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0