Jag har varken sinne, kropp eller själ. Men stjäla gör jag. Not really..

- Vi har 117 gemensamma vänner på facebook. Det är relativt lite för att vara systrar tycker jag -




Elin vill att vi ska gå, jag säger nej. Egentligen har jag ingen anledning att sitta kvar här. Jag gör inte direkt något vettigt. Emil sitter brevid mig och han luktar väldigt gott. Lyllos honom. Lyllos honom också att han slutar nu efter maten, egentligen innan. Men han vill ha mat. Nog om honom. Jag fick precis för mig att det hette enog, som enough. Shit I'm far to international to be living in Sweden.

Idag fick jag ett sms av ett okänt nummer, där stod det att han hittat mitt nummer med namnet A på sin mobil, man borde kanske göra saker som man senare inte minns. Men vem vet? Kanske var han fruktansvrt snygg med lockigt eller hår. Kanske till och med gröna ögon? Och kanske spelar han gitarr och är mitt livs kärlek? Kanske är han en äcklig kille som jag gav mitt nummer till för att slippa honom, kanske hade han dålig andedräkt och en ljusblå skjorta på sig? Nej föressten dem typen av killarna raggar inte på mig. Thank God.
Så kan din syn vara på livet. Pessimistisk eller opti. Jag väljer none of the above. jag väljer mitt eget sätt, lev tills du dör och ha så jäävla kul medan du håller på, du vet bara glida runt på bananskal och hoppas på det bästa. Har man roligt har man roligt, och mår man bra mår man bra. Svårare än så är det inte. Cirkle of life babe.



Desperado, why don't you come to your senses ?
Eller stay as you are.

Kommentarer
Postat av: billy

sitter hemma i mitt rum iklädd mjukisbyxor och hoodtröja, äter choklad (fuck uttrycket "a moment on the lips, forever on the hips" I LIKE MY HIPS!!) anywhoo, är så jäääävlans sugen på att festa. sätter på youtube och shakear mitt glitter, jäääääävlar vad sugen jag är på att festa nu. OCH VART ÄR DU? jo, i fucking båstad b-town staden som alltiiiiid sover. kom hit så vi kan rocka i våra favorit-sockar!! (or heels...yeah, definetly heels)

SILLY I MISS YOU

2009-09-23 @ 18:40:28
Postat av: annie

FUCK ME SILLY I MISS YOU, men på freeeedag då JÄVLAR!! Vi ska vara snyggast på stället och rocka deras socks of!! jaaa, yippe! Choklad är gott och dagen efter ska vi waking up in vegas-style :D och du ska jobba hahhahaha

2009-09-24 @ 12:49:09
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahah, märkte du att jag råka skriva billy på mig och silly på dig?? fatta då hur droooogad jag var av uttråkning!sitter och laddar upp för morgondagen nu, SEEE YAA SOOOON:D

(och fuck you, jag kommer vara en hardworking rich-bitch medans du samlar pantburkar i parken på lördag!!!!)

2009-09-24 @ 17:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0