för virrad?

Let’s have some fun this beat is sick, I wanna take a ride on your disco stick.
Lite naughty but nice sådär känner jag.


Idag sa mamma en av dem avgörande meningarna för årtidsskiftet från sommar till höst – idag packade jag ner min sommarkläder. Den meningen får mig lite ledsen i själen, lite glad och lite likgiltig. Jag kan till exempel inte använda min shortsdräkt på upptill ett år för hur gärna jag än vill tro det så är det inte snyggt med strumpbyxor under, men sen tänker jag ändå hur snyggt det är med höstfärgade halsdukar och kappor och baskrar och hur jag vill börja använda mina svarta stövlar Likgiltig blir jag till det faktum att sommaren är förbi och att vintern inte är här än, för jag vill alltid ha det jag inte kan få. Men att jag vet om detta faktum kanske är en bit på vägen.

Ett nytt faktum är det om att en ny trend har börjat, sexuellt.
När hela gayscenen blev uppmärksammat  80talet blev också analsex en ny retro trend.  Nu har en ny trend kommit hit eller möjligvis tillbaka? Hår. På huvudet, misstolka inte för allt i världen. Men det har kommit till min uppfattning att män börjat gilla att leka med tjejernas hår during the act så att säga. Jag är helt okej till allt som har med att bli smekt i håret så keep up the good work typ.

Kanske är jag Sveriges Carrie Bradshaw, kanske borde jag bli sexcoulomist? Kanske har jag för lite erfarenhet, kanske kan jag fakea? Kanske ska jag bara blogga om mitt liv, popsånger och missery som jag brukar? Kanske borde man hålla sig till det man är bra på? Å andra sidan borde man prova på nya saker. Jag lever i total förrvirring men trivs relativt bra med det.

På fredag, idag är det klassfest och visst hade det varit kul att kunna komma tillbaka och säga att man är sexbloggare och väldigt fabulös, eller så kommer jag dit och är poppigt fabulös som jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0