varför har inte jag långt och tjockt hår FRÅGO

Revange is not a good thing Lilly, revange is not a good thing Jessica.

Igår var det maskerad, jag var en tomat men som tur var var inte Lotta där så hon och jag behövde inte hångla. Dem var väldigt kul anyways.. idag är en annan dag. En liten sämre dag, jag känner mig exposed och lite äcklad.
Jag sitter med fötterna på ett kallt golv hemma hos Elin och Rebecka - borde plugga natur, välj en genetisk sjukdom-arbete - istället skriver jag av mig mitt liv. Eller en dag av mitt liv.
Nu har jag iallafall bestämt mig, jag ska tatuera in New York på min arm. liksom Zoey i 500 days of summer, om man ända vore henne.

Just nu är två saker positivt i mitt liv.
jag har rött hår.
jag ...

förlåt jag ändrade mig, en sak.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Skönt för Lotta! Verkligen!

2009-09-22 @ 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0