There should be a song named Sushi and I wannabe the new little J.




Tyra fucking Banks & Hilary fucking Duff är med i nya Gossip Girl. 
This calls for an OMG!

Jag känner ett litet lyckorus inom mig, jag känner också illamående but then again så mår man ju som man förtjänar. KB var iallafall skitkul, Rebecka fick cider och hångla med Mango och jag fick skoskav. Nu lät jag väldigt bitter, en känsla som jag känt för många gånger denna veckan. Något jag försöker undvika nu genom att äta godis och vänta på mina kusinvitaminer och deras föräldrar.

Jag har mycket att se fram emot ändå, let's make a list.


- 15e Se Prinsessa på bio.
- 16e På Magnus Ugglas konsert med mamma och pappa.
- 21e MIN SYSTER KOMMER HEM!!!!
- 23e JAG FÅR TRÄFFA MIN SYSTER och se på David Guetta på slakthuset?


that's all for now.

xo xo.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det var bra det :) Du missade dock vissa detaljer om en annan kille som någon annan hånglade med?

2009-10-11 @ 00:29:39
Postat av: annie

hahah, joo vissa detaljer ska inte finnas ute på nätet REBECKA!

2009-10-11 @ 00:58:14
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/
Postat av: silly

wohooooo fick du till deeet?????:D

2009-10-12 @ 11:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0