Jag ska byta, gör det du också!!

Jag trodde inte så mycket på det här med hösten, gula löv och mörker vid 5tiden. Men jag tror jag har kapitulerat till en ny årstid. Lovet har varit underbart och är not yet over! Jag har badat.
Shoppat.
Färgat mitt hår.
Festat muy muy och haft folk från olika delar av Sverige besöka mitt hem.
Inte vetat vem jag är eller vad jag vill, eherm. 
Lyssnat Lady Gaga oändliga timmar om dagen.
Laddat upp bilder på facebook och bloggat om mitt liv. Helt enkelt ett udnerbart lov.
Och igår, igår var jag och Mimmi och Vicky på Kb. Ja Kulturbolaget heter det ju egentligen..Jag hade så jääääävla roligt, fick kyssa folk jag vill kyssa, dansa med galna människor och få skoskav i ett par för stora skor och allt detta när jag slutligen kom in eftersom vaktjävlen till en början tyckte jag såg för full ut. Bullcraper!

 

Och idag kommer Elo, loving Elo is like loving yourself. Or so I've heard.
Trick or treat biatch?


Kommentarer
Postat av: elin

MOHAHA. Loving elo is like eating flesh.

2009-11-02 @ 12:40:59
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0